Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019

Γνωριμία με ένα Greek Crossdresser BDSM από την Αθήνα

Είμαι ένας θηλυπρεπής άντρας, ένα αγοριτσάκι που τα βράδια λατρεύει να φοράει γυναικεία ρούχα και εσώρουχα και να μεταμορφωνεται σε ένα σέξυ ξέκωλο, σε μια crossdresser πουτάνα...
Αυτή η αγγελία απευθήνεται σε όποιους αναζητάνε γνωριμία με μια ξέκωλη, υπάκουη και πρόθυμη σεξυ άτριχη crossdresser, είτε να διαβάσουν τις μέχρι τώρα ερωτικές ιστορίες μου ως bi-crossdresser, είτε για να κανουν μαζι μου κάθε φαντασίωση τους πραγματικότητα (με καβλώνει να έχει ο άλλος απαραίτητα κάποια φαντασίωση όποια κι αν είναι αυτη και οχι να θελει απλά και μονο σεξ). Αντί να βάλω αγγελίες ως crossdresser αποφάσισα να κάνω αυτό το προσωπικό blog...

Ενώ crossdressing σημαίνει απλά άντρας που ντύνεται γυναικεία (οχι τραβεστί trans) , χωρίς να είναι απαραίτητα gay ή bisexual, στην συγκεκριμένη περίπτωση είμαι bi που σημαίνει πως απολαμβάνω το σεξ - αν και με διαφορετικό τρόπο - και με τα δύο φύλα.

Ελπίζω να απολαύσετε τις ερωτικές ιστορίες crossdressing και BDSM και σας διαβεβαιώνω πως όλες μου οι ιστορίες είναι πέρα για πέρα αληθινές. Άλλωστε ακριβώς αυτός είναι ο λόγος που αποφάσισα να κάνω ένα μπλόγκ για cross, οτι δηλαδή μου αρέσει να εξιστορώ τις αληθινές ερωτικές ιστορίες μου με άτομα που τις βρίσκουν ενδιαφέρουσες και ερεθιστικές, καθώς επίσης και για να γνωριστώ με όποιον/όποια καυλώνει με cd (crossdressers) αρκει να έχει και κάποια πικάντικη φαντασίωση.

Ιδιαίτερα επειδή αυτά είναι ακόμα θέματα ταμπού, είναι δύσκολο να βρείς ανθρώπους με ίδια ενδιαφέροντα και γούστα, και ελπίζω μέσω αυτού του blog να δοθεί η ευκαιρία επικοινωνίας και γνωριμίας με ζευγάρια, άντρες και γυναίκες που βρίσκουν ερωτικό το crossdressing και δεν τους αρκεί να αναζητάνε σχετικές αγγελίες γνωριμιών με cross κλπ στο διαδίκτυο.





Οι φαντασιώσεις μου είναι πραγματικά πάρα πολλες, μου αρέσουν σχεδόν τα πάντα και από το απλό σεξ προτιμώ να υπάρχει κάποια ιδιαίτερη πικάντικη φαντασίωση. Ενδεικτικά αναφέρω μερικές φαντασιώσεις που με καυλώνει να έχει ο άλλος, κάποιες είναι δικές μου ενώ κάποιες άλλες μου τις έχουν πει και με καυλώνουν σαν ιδεα:

ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΕΣ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ CROSS

1. με καυλώνει πολύ να με παίρνουν μάτι
2. σεξ στην παραλία
3. σεξ στο αμάξι
4. σεξ στο καπό του αυτοκινήτου
5. να οδηγάς και να είμαι στη θεση του συνοδηγού, υπάκουη φορωντας μόνο ξεκωλιάρικα εσώρουχα και να με κάνεις ότι θες όπου θες
6. γενικά σεξ σε δημόσιους χώρους (καθώς γίνομαι λίγο επειδιξιομανής όταν ντύνομαι σε λογικά πλαίσια), πχ σε ερωτικά σινεμά
7. σεξ σε ξενοδοχείο
8. Οταν ντύνομαι με ερεθίζουν φάσεις υποτακτικής ψυχολογίας και να είναι ο άλλος ή άλλοι αυταρχικοί.
9. Αν τύχη και κανονίσουμε να βρεθούμε σπιτι μου, με καυλώνει πολύ να μου πεις πως ακριβως θες να είμαι οταν σου ανοιξω την πόρτα και τι να κανω. Πχ κάποιος μου ζήτησε να την πάνω πόρτα ήδη ανοιχτή αφού του ανοίξω την εξόπορτα οταν χτυπήσει το κουδούνι, και όταν ανέβει να με βρει έτοιμη στα 4 και να με πάρει χωρίς κουβέντα. (ιδιαίτερα καυλωτικό).
Άλλος μου είχε ζητήσει αφού ανοίξω την εξόπορτα οταν χτυπήσει, να περιμένω στο διάδρομο του ορόφου μου φορώντας μόνο τα ξεκωλιάρικα εσώρουχα και όταν ανέβει με το ανσασέρ, να με δεί έτσι και μετά να μπούμε μέσα.
10. να με ξευτιλίζει με διάφορους τρόπους
11. να με βγάζει φωτογραφίες
12. να με γαμάει και να με δείχνει σε άλλους/άλλες στην κάμερα σε τσατ
και πολλά άλλα



Γενικά δηλαδή με καυλώνει να έχει ο άλλος φαντασιώσεις να του αρέσει κάτι διαφορετικό και να μη διστάζει να το επικοινωνήσει μαζί μου ώστε να γίνει η φαντασίωση πραγματικότητα... Δε με ενοχλεί αν η φαντασίωση είναι ακραία η πιο συνηθισμένη, απλά να είναι μια φαντασίωση, κάτι που τον καυλώνει και να μου το λέει χύμα γιατί βαριέμαι εύκολα τα κλασικά..

Στην καθημερινή μου ζωή τίποτα δε μαρτυράει τα σεξουαλικά γούστα μου, είμαι ένα απόλυτα νορμαλ άτομο, και ποτέ δε θα τολμούσα να μοιραστώ κατά αυτό τον τρόπο τον σεξουαλικό μου κόσμο παρά μόνο εδώ κάτω από το πρίσμα της ανωνυμίας που μόνο το ίντερνετ εξασφαλίζει.

Σας καλωσορίζω λοιπόν στο προσωπικό blog μου, τα βράδια είμαι μια καυλιάρα ξέκωλη Crossdresser στην Αθήνα και αναζητώ καυτές γνωριμίες για σεξ χωρίς όρια και σας εύχομαι να απολαύσετε την ανάγνωση όσο κι εγώ την εξιστόρηση των καυλιάρικων ερωτικών εμπειριών μου...


cross athina
Καλως ήρθατε στο Greek Crossdresser...!


Απολαμβάνω ιδιαίτερα την επικοινωνία για αυτό μπορείτε ελεύθερα να αφήνετε τα σχόλια σας, με απλά σχόλια, προτάσεις και ιδεές σας, όσο πιο ελεύθερα και καυτά, τόσο πιο καλά! Υπόσχομαι να κάνω ότι μπορώ να τις υλοποιήσω και είτε να τις κάνω πραγματικότητα μαζί σας, είτε να τις μοιραστώ μαζί σας! Το τηλέφωνο μου θα το βρείτε στην πάνω δεξιά φωτογραφία...)


7 σχόλια:

  1. Εισαι πολυ καυλιαρα θελω να σε γονατισω !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. προσθεσε με στο skype, θα με βρεις ως ksekolocrossdresser

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. an se endiaferei sunantisi gia twra steile ena tilefono na brethoume sto xoro sou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το email ειναι nikmal42@gmail.com γραψε μου καποιο τηλεφωνο για να επικοινωνησω μαζι σου και οτι αλλο θες εκανα μια κληση στο skype αλλα δεν ησουν συνδεδεμενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είμαι και εγω bi..Μέχρι στιγμής δεν έχω κάνει κάτι με αγόρι. Έχεις κάποια συμβουλή όσο αναφορά την καθαριότητα της τρύπας ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. geia s mwrakla eimai i aleka cross, apo glyfada thase kanw add sto skype, to diko mou einai alekpan_2, filakiaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή