Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019

Crossdresser από Αθήνα με χύσια

Χθες το βράδυ είχα τρομερές καύλες και σκέφτηκα να κάνω κάτι να το μοιραστώ με όσους καυλωμένους μπαίνετε στο blog μου, οπότε σκόπευα ότι κάνω να το βγάλω και φωτογραφία. Εξάλλου με καβλώνει η ιδέα να με παίρνουν μάτι και να με φωτογραφίζουν.

Αφού έκανα μπάνιο και ντύθηκα με σέξυ πρόστυχα εσώρουχα, ανοιξα το δεύτερο τηλέφωνο μου που έχω μόνο για τέτοιες πονηρές φάσεις, και άρχισα να χαιδεύομαι χαζεύοντας στο ίντερνετ και χαϊδεύοντας.

Σύντομα το τηλέφωνο χτύπησε, κάποιος που ενδιαφερόταν για φάση αλλά όχι εκείνη την ώρα. Απλα κανονίσαμε να τηλεφωνησει παλι οταν θα μπορεί να βρεθούμε. Μετά απο λίγο χτύπησε και πάλι το τηλέφωνο και ηταν κάποιος καυλωμένος να με ξεσκίσει όπως είπε έξαχνε γνωριμία με crossdresser από Αθήνα εκείνη την ώρα.  Τον ρώτησα τι τον καβλώνει να μου κάνει η να με βάλει να κάνω, και είπε πως θέλει να με γαμήσει να μου χαστουκίσει τα κωλομέρια και να του πάρω πίπα. Και μετά να με χύσει όπου θέλω .

Του είπα πως με καυλώνει να μου πεί αυτός που του αρέσει να με χύσει και είπε στο πρόσωπο ή στο κώλο, και συμφωνήσαμε για το δεύτερο. Τον ρώτησα αν καυλώνει να με βγάλει φωτογραφία με τα χύσια του στο κώλο μου και του άρεσε πολυ ή ιδέα.

- Πως σε καυλώνει να σου ανοιξω τη πόρτα ;
- Να φοράς ξεκωλιάρικα εσώρουχα και κάλτσες μέχρι το γόνατο αν έχεις , και να γονατισεις να μου τον ρουφήξεις χωρις πολλά πολλά σαν καλό πουτανάκι.

Γενικά με καυλώνει πολύ ο άλλος να έχει τολμηρές φαντασιώσεις που να τον καυλώνουν και να τις κάνω πράξη και τον ρώτησα αν έχει καμία.  Πολλές - μου απάντησε - για αρχή όταν σου χτυπήσω θα ανοίξεις τη πόρτα και θα κάνεις ένα βήμα προς το διάδρομο να περιμένεις να βγώ από το ανσασέρ και μετά θα μπείς μέσα.

Ήταν 2 το βράδυ οπότε η πολυκατοικία είχε μηδενική κίνηση, εξάλλου γνωρίζω καλά πως στον όροφο μου αυτή την περίοδο δε μένει κανείς, κι έτσι δεν υπήρχε φόβος να με πάρει κανεις χαμπάρι, αλλα η φάση να εκτίθεμαι έτσι δημόσια έστω κι ένα βήμα από την πόρτα μου, με ξεκωλιάρικα εσώρουχα με καύλωσε αυτομάτως και δέχτηκα αμέσως με προσμονή.

Περιμενα μέσα στην καύλα και σύντομα χτύπησε το κουδουνι καθώς έμενε σχετικά κοντά. Άνοιξα και περίμενα έξω από την πόρτα όπως είχα υποσχεθεί νιώθωντας τελείος ξέκωλο και εκτεθιμένος με την καρδιά μου να χτυπάει δυνατά και μέσα στην καύλα.

Μολις άνοιξε η πόρτα του ανσασερ έκανα μεταβολή και μπήκα μέσα, νιωθοντας το βλέμα του στο κωλο μου.

Μολις μπηκε μεσα με εσπρωξε να γονατισω και άρχισα να τον γλύφω αφού φόρεσε φυσικά προφυλακτικό.  Δεν είχαμε ανταλλάξει κουβέντα και με καύλωνε κι αυτό.  Με γύρισε και με έβαλε στα 4. Άρχισε να μου χαστουκίζει το κώλο δυνατά και μου τον έχωσε. Έχω στενή τρύπα κι έτσι δυσκολεύτηκε λίγο αλλά όταν μπήκε ήταν υπέροχα, με γάμησε δυνατά για μόλις ένα με δύο λεπτά και ήταν έτοιμος να χύσει. Του έδωσα τη φωτογραφική, βγήκε από μεσα μου κι ένιωθα το σπέρμα του καυτό να πέφτει στο ξεσκισμένο μου κώλο.  Δεν έβλεπα όμως το φλας να ανάβει και ανησύχησα για τις φωτο. Τελικά αντι για φωτογραφίες έβγαζε βίντεο που ομως δε βγηκε και καλά λόγο του χαμηλού φωτισμου. Ρύθμισα ξανα τη φωτογραφική γρήγορα, και τον ρώτησα αν μπορει να με βγάλει πάλι με τα χύσια. Δέχτηκε πρόθυμα και αυτη τη φορά το φλας άστραψε πάνω στο γεμάτο από τα χύσια του κώλο μου. Σας παραθέτω τη φωτογραφία ελπίζωντας οτι θα σας καυλώσει όσο καύλωσε εμένα που την έβγαλα.

cd κωλος χυσιμο
Αποσπασμα απο το βιντεο με τα καυτα του χυσια στο κωλο μου



Ο τύπος σκουπίστηκε βιαστικά και έφυγε ήσυχα και γρήγορα όπως ήρθε. Έκανα μπάνιο και έκατσα σοτν υπολογιστή να δώ τις φωτογραφίες. Εννοείται πως έχυσα κοιτώντας τες και αποφάσισα πλέον να βγάζω φωτογραφία από κάθε φάση που κάνω, όταν αυτό γίνεται.  Σκοπεύω να επαναλάβω παρόμοια φάση σύντομα. Θα μου άρεσε να μου στείλετε ιδέες σας στα σχόλια με φάσεις που θα σας καύλωνε να κάνω και να βγάλω φωτο! Υπόσχομαι πως αν αυτό γίνεται , θα καυλώσω πολύ να το κάνω!
cd ass covered cum
Λιγο μετά τα χύσια κατρακυλάνε στη κωλάρα μου

6 σχόλια: